Det ser ut som du bruker en gammel nettleser. Dette kan gjøre at noen funksjoner ikke fungerer som de skal.

Kjøpsinformasjon

BETALING

Qliro gjør det enkelt, fleksibelt og trygt for deg å handle på nettet. Du har muligheten til å velge betalingsalternativet som passer for deg.
 
Faktura er foretrukket som betalingsalternativ, men du kan selvfølgelig velge en av de andre tilgjengelige alternativene.
Ved å gi eller be om informasjon i kassen, godtar du bruksvilkårene og behandlingen vår av personopplysningene dine.
 
QLIRO FAKTURA

Fakturaen forfaller til betaling innen 14 dager fra fakturadato. Fakturaen vil bli sendt via e-post til e-postadressen du oppgir ved kjøpstidspunktet.

Ved en eventuell for sen betaling sendes en påminnelse til deg, og det påløper et gebyr for sen betaling på 70 kroner og en rente på 8,50 % + gjeldende referanserente. Ved ytterligere forsinkelse vil det bli lagt til et lovfestet innkrevingsgebyr.

Ved fakturakjøp forbeholder vi oss retten til å gjøre et kredittoppdrag gjennom Qliro AB. Innsamling og behandling av personopplysninger og kredittinformasjon er nødvendig for at vi skal kunne behandle 14-dagers kredittforespørsel.

For mer informasjon om Qliros vilkår, klikk her

 

QLIRO SELSKAPSFAKTURA

Betalingsperioden for faktura er 30 dager fra tidspunktet bestillingen sendes fra butikken. Fakturaen vil bli sendt via e-post eller brev når bestillingen sendes. Du er som kredittaker ansvarlig for at betalingen ankommer innen en bestemt tidsramme i henhold til betingelsene du avtalte når du velger betalingsalternativet «faktura».

Ved manglende betaling fra trader belastes juridisk enhet for sen betaling i henhold til Forsinkelsesrenteloven (lov nr. 100 av 17. desember 1976) om kompensasjon for inkassokostnader mv, samt forsinkelsesrenter etter gjeldende referanserente, pluss et tillegg på 8,50 %.

For mer informasjon om Qliros vilkår, klikk her.

 

QLIRO «KJØP NÅ, BETAL SENERE»

Kjøp nå – Betal senere

Rente 0 %

Registreringsavgift 45 NOK.

Det påløper ingen ekstra kostnader.

Fakturaen sendes via e-post midt i kampanjemåneden

Ved en eventuell for sen betaling sendes en påminnelse til deg, og det påløper et gebyr for sen betaling på 70 kroner og en rente på 8,50 % + gjeldende referanserente. Ved ytterligere forsinkelse vil det bli lagt til et lovfestet innkrevingsgebyr.

Ved kjøpet forbeholder vi oss retten til å gjøre et kredittoppdrag gjennom Qliro AB. Innsamling og behandling av personopplysninger og kredittinformasjon er nødvendig for at vi skal kunne behandle kredittforespørsel.

De fullstendige vilkårene: Qliros fullstendige kampanjevilkår finner du her.
Se også Standardisert europeisk forbrukerkredittinformasjon.

 

QLIRO KONTO- OG DELBETALING

Når du velger en betaling, vil du bli varslet umiddelbart hvis søknaden din er godkjent, og vi kan håndtere kjøpet ditt umiddelbart. Skulle søknaden din ikke bli godkjent, kan du gå tilbake og velge en alternativ betalingsmetode.

Du kan ha et eller flere pågående delbetalingskjøp og Qliro samler dem på en månedlig faktura sendt til deg via e-post i midten av hver måned. Du kan betale den utestående saldoen til enhver tid i løpet av delbetalingsperioden.

Følgende alternativer er tilgjengelige for delbetaling

Betalingsalternativ

 

6 måneder

12 måneder

36 måneder

Konto*

Registreringsavgift

 

295 NOK

295 NOK

395 NOK

0 NOK

Administrasjonsavgift

 

45 NOK

45 NOK

45 NOK

45 NOK

Årsrente

 

0 %

0 %

9,99 %

17,95 %

 

Eksempel ved et kjøp på 5.000 NOK

Effektiv rente 

 

45,04 %

33,86 %

36,90 %

43,11 %

Månedsbeløp til betaling

 

928 NOK

486 NOK

217 NOK

503 NOK

Total kostnad

 

5 565 NOK

5 835 NOK

7 822 NOK

6 039 NOK

*Gjelder for avdrag over tolv måneder

Ved en eventuell for sen betaling sendes en påminnelse til deg, og det påløper et gebyr for sen betaling på 70 kroner og en rente på 8,50 % + gjeldende referanserente. Ved ytterligere forsinkelse vil det bli lagt til et lovfestet innkrevingsgebyr.

Ved kjøpet forbeholder vi oss retten til å gjøre et kredittoppdrag gjennom Qliro AB. Innsamling og behandling av personopplysninger og kredittinformasjon er nødvendig for at vi skal kunne behandle kredittforespørsel.

Fullstendige vilkår: Qliros fullstendige vilkår for konto- og delbetaling finner du her.
Se også Standardisert europeisk forbrukerkredittinformasjon.

 

KORTBETALING                                                                                             

Kortbetalinger skjer i systemer som oppfyller kravene iht. sikkerhetsstandarden PCI-DSS.
 
For informasjon om betalingen din, kontakt Qliro via kontaktinformasjonen på https://www.qliro.com/

Du kan velge å betale hele bestillingsverdien med betalings- eller kredittkort. Vi aksepterer for øyeblikket VISA og Mastercard. Det påløper ingen kortavgifter. Kredittkortbetalingen håndteres av betalingspartneren vår Qliro for å sikre rask og sikker betaling.  
For økt sikkerhet bruker vi 3D-Secure, som er en global sikkerhetsstandard utviklet av VISA og Mastercard for betaling via Internett.
Slik fungerer det:
1. Velg Kredittkort som betalingsmetode i kassen. Du er nå koblet til Qliros sikre betalingsserver.
2. Velg type kredittkort; skriv inn kortnummer, gyldighetsdato, kortets sikkerhetskode (CVV) og kortinnehaverens navn.
Vær oppmerksom på at når du bruker e-kort, bør du angi minst to måneders gyldighet.
3. Det utføres en kontroll på om kortdetaljene er korrekte og det er dekning for kjøpet.
4. Kjøpesummen reserveres først på kontoen din.
5. Det reserverte beløpet vil bli overført til «Butikk» når varene sendes fra lageret. Hvis bestillingen er delt inn i flere leveranser, overføres beløpet når den siste leveransen sendes.  

 

 

DIREKTE BANKBETALING MED TRUSTLY

Handle og betal direkte fra bankkontoen din.

Slik fungerer det:

  1. Velg Trustly som betalingsalternativ i kassen
  2. Angi hvilken bank du bruker, og identifiser deg deretter med en bank-ID eller sikkerhetskode over en sikker og kryptert Internett-tilkobling
  3. Velg deretter hvilken konto du vil betale fra (for eksempel sparekonto eller lønnskonto) og bekreft kjøpet.
  4. Kjøpesummen trekkes direkte fra den angitte kontoen og det sendes en bestillingsbekreftelse.

LEVERING

Hos lyko.no er det gratis frakt når du handler for over 300 NOK! Vi belaster 49 kr i frakt på alle ordre under 300 kr, uansett hvilken fraktmetode du velger.
Om du ikke henter pakken din ser vi oss imidlertid nødt til å belaste deg for returfrakt og for eventuell ny forsendelse.

Forsendelser tar normalt 1-5 virkedager (ikke inkludert helg og helligdager) Vi sender ut ordrer fra vårt lager alle hverdager og har relativt kort tid fra ordren kommer inn til den er pakket. Vi tar forbehold om det er unormalt høyt trykk hos oss ved spesielle årstider.

Ved endringer av ordre eller kanselleringer etter at ordren er pakket er det ikke garantert at vi rekker å endre dette. Vi anbefaler kundene å ta kontakt med kundeservice på telefon eller chat så fort som mulig om de vil endre på noe. Vi ønsker selvfølgelig alltid å hjelpe kundene med endringer, men for å kunne tilby vår korte leveransetid er det stor effektivitet på vårt lager.

TRANSPORTMÅTER

Hos Lyko kan du velge mellom to ulike fraktmåter og fraktselskaper. Det er du selv som kunde som velger dette i kassen når du er i sluttprosessen på din ordre. Under beskrivelsen av fraktmåtene finner du informasjon om de to ulike, du finner også der oppgitt normal frakttid, dette vil kunne avvike ved høyt leveransetrykk på lageret eller hos distribusjonspartner. (f.eks Black Friday) Pakkene sendes fra vårt lager i Vansbro, Sverige, og de kan spores så fort de har ankommet terminalen i Oslo. Lyko Norge sender ikke varer utenfor landets grenser (inkludert Svalbard og Jan Mayen).

1. Helthjem

Hvis du velger Helthjem som fraktmåte vil din pakke leveres i din postkasse. Normal leveransetid er 1-4 dager. Du kan spore pakken din på: www.helthjem.no/sporing med sporingsnummer du får i leveransebekreftelsen fra oss. Du behøver ikke å være hjemme for å motta leveransen og vil få en automatisk SMS når pakken er levert til din adresse.

Hvis budet opplever problemer med å komme inn til din postkasse eller den er full, eller om Helthjem ikke har bud på det postnummeret du bor på - vil pakken bli levert til nærmeste utleveringssted i samarbeid med Postnord. Du vil da få en SMS med beskjed om dette. Pakker som blir omgjort til hent i butikk kan spores på: www.postnord.no/tracking

2. Bring

Hvis du velger Bring som fraktmåte vil din pakke leveres til nærmeste utleveringsted (Post i butikk/postkontor) Normal leveransetid er 2-5 dager. Du kan søke opp pakken med sporingsnummeret du får på leveransebekreftelsen. Besøk Brings hjemmeside, www.bring.no for nøyaktig leveringstid på din pakke

SALG TIL MINDREÅRIGE 

Mindreårige kan ikke inngå avtaler (kjøp) med Lyko uten foresattes godkjenning. Bindende kjøpsavtale kan kun inngås med personer over 15 år. Kredittkjøp kan kun gjennomføres med personer over 18 år.

PRISER

Alle prisene på Lyko.no er inkludert Toll og MVA. 


ANGRERETT & GARANTI

ANGRERETT

I henhold til konsumentverket ved distanseavtaler, har konsumenten (privatperson) rett til å angre kjøpet sitt innen 14 dager etter at varen er mottatt. 

Fyll ut et returskjema på Min Side om du ønsker å returnere et produkt. Logg inn på Min Side og klikk på Ordrehistorikk, finn ordren det gjelder og trykk retur. Du får da informasjon om hvordan du går videre med din retur. Vi sender da ut returseddel til deg. 

Angreretten gjelder under forutsetning av at varen holdes i vesentlig uforandret tilstand og i originalemballasje. Ved retur står kunden for risikoen, derfor er det viktig at varen ikke kan komme til skade under transporten. Varen skal være ubrukt og sendes tilbake i uskadet originalforpakning. Varen er i kundens eie til vi har mottatt returen. Hvis du angrer et kjøp og sender tilbake et produkt, vil du få hele beløpet refundert senest 10 dager etter at vi har mottatt returen.

GARANTI OG REKLAMASJONSRETT

Lyko.no selger samtlige elektriske produkter med 1 års garanti og 3 års reklamasjonsrett. Alle garantier gjelder i Norge. Produktgarantien dekker kun fabrikasjonsfeil som var på produktet ved levering. Fabrikasjonsfeil skal konstateres av Lyko, hvor du som kunde tilbys gratis reparasjon eller alternativt nytt produkt.
Produktgarantien gjelder ikke om vi ikke kan finne noe feil på produktet, eller dersom du har forårsaket skaden selv. Produktgarantien gjelder ikke ved håndteringsfeil, feilinstallert/montert produkt eller feil som oppstår ved eller etter egen forandring på produktets funksjon og utseende, slik som ombygging, oppgradering eller annen endring av produktet.
Din ordrebekreftelse eller kvittering gjelder som garantibevis. 

For kjøp av næringsdrivende gjelder egne regler. En rekke produsenter har enten kortere eller ingen garanti ved næringskjøp. Eksakt informasjon om ditt produkt finner du i garantibetingelsene som fulgte med produktet. Det er i utgangspunktet hva som er oppgitt på kvitteringen som avgjør om det er et næringskjøp eller ikke. Er kvitteringen satt på et foretaksnavn, så regnes kjøpet normalt som et næringskjøp.

Ved reklamasjoner logger du inn på Min Side, Ordrehistorikk, velger den ordren det gjelder og der vil du finne en knapp med reklamasjon under. Videre beskrivelse følger deretter.  

SERVICE

Vi har våre partnere veldig nøye og tilbyr profesjonelle førsteklassens produkter. Ta kontakt med oss for mer informasjon. Kundeservice: +47 23 65 14 60kundesenter@lyko.no. Vi svarer på dine spørsmål knyttet ditt kjøp innen 48 timer, ellers vil du bli varslet om forsinkelsen. Andre spørsmål vil vi svare på så snart som mulig med sikte på at du bør ha et svar innen 48 timer. Vi forbeholder oss retten til å heve kjøpet av feilaktige opplysninger på hjemmesiden.

PERSONVERN

Vi gir hverken nå eller i fremtiden ut informasjon om individuelle besøk på nettsiden eller personlige opplysninger vi har fått fra deg, som navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer.

Kundens personlige data blir behandlet konfidensielt uansett om det er spesifikt bedt om eller ikke. Vi bruker personopplysningene dine kun til å oppfylle vår avtale

LEVERANSEFORSINKELSE 

Du som kunde har alltid rett til å avbryte kjøpet ved leveranseforsinkelse.
 Leveringstid er normalt 2-5 dager for Norge. Vi forbeholder oss retten til å heve kjøp ved feilaktige opplysninger på hjemmesiden.

Info

40 butikker i Norge og Sverige
Nyheter og tilbud
Følg oss

Kundeservice

Vårt kundesenter er her for deg. Du kan få svar på alt fra hvordan man betaler til hvilken shampoo som er best for ditt hår. Spør heller for mye enn for lite, ingen spørsmål er for dumme. 

ÅPNINGSTIDER:

Chat 
Man-Ons 9-18
Tor-Fre 9 - 16

Telefon: +47 23 65 14 60 
Man-Ons 9-17
Tor-Fre 09-16

Mail:  Kundesenter@lyko.no  

Copyright 2018