Det ser ut som du bruker en gammel nettleser. Dette kan gjøre at noen funksjoner ikke fungerer som de skal.

Kjøpsinformasjon

BETALING

Ved betaling samarbeider vi med Klarna, se alle vilkår her

LEVERING

Hos lyko.no er det gratis frakt når du handler for over 300 NOK!
Om du ikke henter pakken din ser vi oss imidlertid nødt til å belaste deg for returfrakt og for eventuell ny forsendelse.

Forsendelser tar normalt 2-5 virkedager (ikke inkludert helg og helligdager) Vi sender ut ordrer fra vårt lager alle hverdager og har relativt kort tid fra ordren kommer inn til den er pakket. Vi tar forbehold om det er unormalt høyt trykk hos oss ved spesielle årstider.

Ved endringer av ordre eller kanselleringer etter at ordren er pakket er det ikke garantert at vi rekker å endre dette. Vi anbefaler kundene å ta kontakt med kundeservice på telefon eller chat så fort som mulig om de vil endre på noe. Vi ønsker selvfølgelig alltid å hjelpe kundene med endringer, men for å kunne tilby vår korte leveransetid er det stor effektivitet på vårt lager.

TRANSPORTMÅTER

All frakt skjer med Bring. Besøk Brings hjemmeside, www.bring.no for nøyaktig leveringstid. Pakkene sendes fra vårt lager i Vansbro, Sverige, og de kan spores så fort de har ankommet terminalen i Oslo. Lyko Norge sender ikke varer utenfor landets grenser (inkludert Svalbard og Jan Mayen).

SALG TIL MINDREÅRIGE 

Mindreårige kan ikke inngå avtaler (kjøp) med Lyko uten foresattes godkjenning. Bindende kjøpsavtale kan kun inngås med personer over 15 år. Kredittkjøp kan kun gjennomføres med personer over 18 år.

PRISER

Alle prisene på Lyko.no er inkludert Toll og MVA. 


ANGRERETT & GARANTI

ANGRERETT

I henhold til konsumentverket ved distanseavtaler, har konsumenten (privatperson) rett til å angre kjøpet sitt innen 14 dager etter at varen er mottatt. 

Fyll ut et returskjema på Min Side om du ønsker å returnere et produkt. Logg inn på Min Side og klikk på Ordrehistorikk, finn ordren det gjelder og trykk retur. Du får da informasjon om hvordan du går videre med din retur. Vi sender da ut returseddel til deg. 

Angreretten gjelder under forutsetning av at varen holdes i vesentlig uforandret tilstand og i originalemballasje. Ved retur står kunden for risikoen, derfor er det viktig at varen ikke kan komme til skade under transporten. Varen skal være ubrukt og sendes tilbake i uskadet originalforpakning. Varen er i kundens eie til vi har mottatt returen. Hvis du angrer et kjøp og sender tilbake et produkt, vil du få hele beløpet refundert senest 10 dager etter at vi har mottatt returen.

GARANTI OG REKLAMASJONSRETT

Lyko.no selger samtlige elektriske produkter med 1 års garanti og 3 års reklamasjonsrett. Alle garantier gjelder i Norge. Produktgarantien dekker kun fabrikasjonsfeil som var på produktet ved levering. Fabrikasjonsfeil skal konstateres av Lyko, hvor du som kunde tilbys gratis reparasjon eller alternativt nytt produkt.
Produktgarantien gjelder ikke om vi ikke kan finne noe feil på produktet, eller dersom du har forårsaket skaden selv. Produktgarantien gjelder ikke ved håndteringsfeil, feilinstallert/montert produkt eller feil som oppstår ved eller etter egen forandring på produktets funksjon og utseende, slik som ombygging, oppgradering eller annen endring av produktet.
Din ordrebekreftelse eller kvittering gjelder som garantibevis. 

For kjøp av næringsdrivende gjelder egne regler. En rekke produsenter har enten kortere eller ingen garanti ved næringskjøp. Eksakt informasjon om ditt produkt finner du i garantibetingelsene som fulgte med produktet. Det er i utgangspunktet hva som er oppgitt på kvitteringen som avgjør om det er et næringskjøp eller ikke. Er kvitteringen satt på et foretaksnavn, så regnes kjøpet normalt som et næringskjøp.

Ved reklamasjoner logger du inn på Min Side, Ordrehistorikk, velger den ordren det gjelder og der vil du finne en knapp med reklamasjon under. Videre beskrivelse følger deretter.  

SERVICE

Vi har våre partnere veldig nøye og tilbyr profesjonelle førsteklassens produkter. Ta kontakt med oss for mer informasjon. Kundeservice: +47 23 65 14 60kundesenter@lyko.no. Vi svarer på dine spørsmål knyttet ditt kjøp innen 48 timer, ellers vil du bli varslet om forsinkelsen. Andre spørsmål vil vi svare på så snart som mulig med sikte på at du bør ha et svar innen 48 timer. Vi forbeholder oss retten til å heve kjøpet av feilaktige opplysninger på hjemmesiden.

PERSONVERN

Vi gir hverken nå eller i fremtiden ut informasjon om individuelle besøk på nettsiden eller personlige opplysninger vi har fått fra deg, som navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer.

Kundens personlige data blir behandlet konfidensielt uansett om det er spesifikt bedt om eller ikke. Vi bruker personopplysningene dine kun til å oppfylle vår avtale

LEVERANSEFORSINKELSE 

Du som kunde har alltid rett til å avbryte kjøpet ved leveranseforsinkelse.
 Leveringstid er normalt 2-5 dager for Norge. Vi forbeholder oss retten til å heve kjøp ved feilaktige opplysninger på hjemmesiden.

Info

40 butikker i Norge og Sverige
Nyheter og tilbud
Følg oss

Kundeservice

Vårt kundesenter er her for deg. Du kan få svar på alt fra hvordan man betaler til hvilken shampoo som er best for ditt hår. Spør heller for mye enn for lite, ingen spørsmål er for dumme. 

ÅPNINGSTIDER:

Chat 
Man-Ons 9-18
Tor-Fre 9 - 16

Telefon: +47 23 65 14 60 
Man-Ons 9-17
Tor-Fre 09-16

Mail:  Kundesenter@lyko.no  

Copyright 2018