Det ser ut som du bruker en gammel nettleser. Dette kan gjøre at noen funksjoner ikke fungerer som de skal.

Kundeservice

Vår kundeservice er her for deg. Du kan få svar på alt fra hvordan man betaler til hvilket shampoo som burde funke for deg. Spør heller for mye enn for lite, ingen spørsmål er for dumme. Her finner du svar på noen av de vanligste spørsmål og svar, finner du ikke svar på ditt spørsmål er det bare å ta kontakt på e-post kundesenter@lyko.no. - I våre åpningstider har du mulighet til å chatte med våre hyggelige medarbeidere eller ringe på +47 23 65 14 60. Husk å ha ditt ordrenummer tilgjenglig når du kontakter oss.

FAQ - VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR

Vil det tilkomme Toll eller Mva på ordren min siden dere sender fra Sverige?

Nei, siden vi er et norskregistert selskap tilkommer det ikke noe ekstra toll eller Mva. Prisen du betaler er den som står under produktet du bestiller. Det eneste som kan tilkomme er frakt på ordre under 300 kr.

Hvor er min ordre?

Vil du følge din order, så bruker du din logg-inn, og under fliken "bestillinger" på mine sider kan du se din ordrestatistikk og eksakt hvor din pakke befinner seg. Savner du leveransavi kan du bruke kollinummeret og legitimasjon hente ut pakken.

Hvordan endrer jeg min ordre?

Da endringer gjøres i våre underliggende systemer kan ikke varer legges til via hjemmesiden. Vi har en meget rask og effektiv logistikkløsning og for at vi skal kunne legge til varer er det best at du tar kontakt med oss på telefon eller chat . Endringer sendt til oss på mail kan vi ikke godkjenne da det er en stor sjanse for at ordren er sendt innen vi får lest mailen.

BETALNING

Jeg ønsker å kansellere min bestilling. Hva gjør jeg?

Ifølge lov om angrerett kan du returnere en bestilt vare innen 14 dager fra mottak. Ønsker du returnere en vare fyller du ut returskjema som du finner under ordrerhistorik på Ditt konto. Varene skal være ubrukt, og i samme stand og mengde som ved kjøp. Eventuelle merkelapper skal henge på og originalemballasjen skal følge med. For fullstendige regler, les våre kjøpsvillkor klikk her for å komme til din ordrehistorik og registrere en retur.

Hvordan bruker jeg min bonus?

Når du har bonuspoeng motsvarende 50 kr (25 000 poeng) vil du få en verdisjekk tilsendt på epost eller SMS. Er det 3 mnd. eller mer siden du gjorde et kjøp, får du tilsendt verdisjekk uansett om du ikke har oppnådd dine 25000 poeng, dette under forutsetning at dine poeng er på over 5000 totalt. Koden som vises på verdisjekken kan brukes enten ved å vise den i kassen i butikken eller ved å legge den inn under ``legg til verdisjekk eller gavekort`` til høyre i kassen når du avslutter din bestilling på Lyko.no.

Jeg har fått varene min men ingen faktura!

I pakken finner du bare en følgeseddel. Fakturaer sendes fra Klarna med e-post. Hvis du valgt å delbetale sendes den første avin ut ca. 1 måned etter bestillingen er gjord.

Savner du din faktura kan du hente den her: https://my.klarna.com/no/mine-sider

Kan jeg endre betalingsmetode?

Du kan ikke endre betalingsmetode etter at bestillingen er lagd, grunnet sikkerhets skyld. Hvis du vil velge en annen betalingsmetode, må du annullere den eksisterende bestillingen og bestille på nytt med betalingsmetoden du foretrekker.

Jeg trenger hjelp med å velge produkter til håret mitt, hvordan gjør jeg?

Under “begrens ditt utvalg” kan du velge den hårtypen som passer best for deg. Hvis du fortsatt ikke finner hva du søker, er du alltid velkommen at kontakte kundetjenesten.

Jeg vil bruke rabattkode, hvordan gjør jeg?

Du skriver inn rabattkoden i feltet kupong-presentkortskode under betaling i kassa. Det er viktig å skille mellom små og store bokstaver når du skriver koden for at det skal fungere. Gyldige kupongkoder finner du i vårt nyhetsbrev og i våre SMS , som du kan registrere deg for nedenfor. Mail oss på kundesenter@lyko.no

Info

40 butikker i Norge og Sverige
Nyheter og tilbud
Følg oss

Kundeservice

Vårt kundesenter er her for deg. Du kan få svar på alt fra hvordan man betaler til hvilken shampoo som er best for ditt hår. Spør heller for mye enn for lite, ingen spørsmål er for dumme.

Copyright 2018